Vedrørende Dr.Schrammek og Green Peel® Norge

info@haugesund-hudpleieklinikk.no

Skåregaten 181
5525 HAUGESUND
vis a vis Edda kino (kart)

ÅPENT I HELE SOMMER:

Mand 16 juli
Tirsd 17 juli
Onsd 18 juli
09.00 -17.00
Torsd 19 juli
Fred 20 juli
09.00-17.00
Lørd 21 juli
10.00 - 15.
Mand 23 juli
Tirsd 24 juli
Onsd 25 juli
Torsd 26 juli

Fred 27 juli
Lørd 28 juli
Mand 30 juli
Tirsd 31 juli

Parkering i bakgården om ledig.

Medlem av
NKHF Norske Kosmetolger og Hudterapeuters Forbund
Medlem av
CIDESCO Comite d'Esthetique
et Cosmetologie

VÅR HJEMMESIDE

www.hudpleieklinikk.no
www.peeling.no

94 ÅR OG LANDSDEKKENDE MODEL

I DAGBLADET 3 GANGER
LIVSSTIL: I en alder av 92 år debuterer Sigrid Simonsen som landsdekkende model i Norge av det verdens omspennende kosmetikkmerke Dr.Schrammek fra Tyskland.

- Med årene har Sigrid opplevd at huden har blitt svekket og mindre motstandsdyktig. Hun har også hatt tilløp til hudkreft. Hun har oppdaget at med jevnlige Green Peel behandlinger og bruk av Dr. Schrammek hjemmeprodukter er huden blitt mye sterkere og sunnere.
"Mer enn noen gang er hudhelse viktig for meg. Når jeg drar fra Stavanger til Haugesund for Green Peel er dette for jeg vet det er noe som styrker helsen. Dette ønsker jeg skal nå frem til andre også. Selv om jeg synes det er like viktig i min alder å ta seg godt ut med farge på vipper og bryn og lignende er Schrammek for meg et helseperspektiv. I tillegg til den gode opplevelsen av å være i salongen er hudhelsen i sentrum", sier Sigrid.

STYRKER HUDBARRIEREN MOT ROSACEA
DAGBLADET'S TEMAAVIS KRONISKE SYKDOMMER
Les artikkelen her:
www.altomdinhelse.no/hud/hudsykdommer/styrker-hudbarrieren-mot-rosacea

Hudlege Dr.med.Christine Schrammek, med spesialitet i allergi anbefaler daglig bruk av to kremer over hverandre. Kremer som holder symptomene nede og samtidig styrker kapillærene og hudens barriere funksjon mot nye utbrudd.

Først Rosea Calm Cream vekselvis med Sensiderm Stress Protect Cream som forebygger, behandler, forkorter og demper de ubehagelige periodene. Over påføres en dekkende farget krem Blemish Balm som også er sterkt behandlende og inneholder fysisk UV filter. Kremer som begge styrker hudbarrieren og samtidig er sterkt anti-inflammatorisk, antiseptisk, beroligende, sårhelende og dekkende.
Rosaceapasienter verden over er lettet over kremer som ikke bare tar symptomene, men som gjør huden sterkere.

ATOPISK EKSEM I AFTENPOSTEN'S TEMAAVIS

Hudlege Dr.med.Christine Schrammek, med spesialitet i allergi, anbefaler kremer som styrker hudens barrierefunksjon mot nye utbrudd, samtdig som de holder symptomene i sjakk.

www.altomdinhelse.no/hud/eksem/styrker-hudbarrieren-mot-atopisk-eksem

Super Soft Cleanser og Herbal Care Lotion som rens. Etter rens Special Care Cream vekselvis med Sensiderm Stress Protect Cream og SOS Sensiderm Balm som forebygger, behandler, forkorter og demper de ubehagelige periodene. Over påføres Blemish Balm, med naturlig dekkevne, som også er sterkt behandlende og inneholder fysisk UV filter. Kremer som begge styrker hudbarrieren og samtidig er sterkt anti-inflammatorisk, beroligende, fuktbalanserende, sårhelende som også reduserer kløe og er dekkende. Kremer som gjør huden sterkere og dermed forhindrer nye utbrudd.

HUD I BALANSE ETTER KREFTBEHANDLING

MED DR.SCHRAMMEK I DAGBLADET'S TEMAAVIS
www.altomdinhelse.no/kreft/behandling-og-rehabilitering/hudpleie-under-og-etter-kreftbehandling?utm_source=propeller

Styrking av sensitivisert hud og etter kreftbehandling. Dr.Schrammek hjemmeprodukter og hennes spesial behandling klarer å få huden raskest mulig tilbake i balanse.

Del denne siden med andre!

Share on FacebookShare on Twitter